えいご×シルバニア

Hi there! 大好きなシルバニアと勉強中の英語をかけ合わせちゃえ!というブログです♥

Let's prepare for the trip! 冒険の準備

f:id:Garnett:20170324105828j:plain

f:id:Garnett:20170324110014j:plain

f:id:Garnett:20170324110044j:plain

Garnett:

Umm, what are the necessary things for a adventure...It's a compass?

Oh, I might as well get some foods!

Well...I'm wondering if I should get these boots.

うーん、冒険に必要なものは、、、やっぱり方位磁針?

あ、せっかくだし食べ物も買っちゃいましょ!

うーん、長靴も必要かな、、、?

Enzo:

Hey, seems like you probably have your plate full with all the preparing for the trip.

But, you might not wanna carry too much baggage when you travel.

Let's travel light!

We can get something once we get there.

お!旅の準備で忙しそうだな。

でもそんなにたくさん持ってかないほうがいいかもな。

旅は身軽に行こうぜ!

何か必要になれば現地調達できるって!

Garnett:

Okay.

Then, can you tell me what I should absolutely take? 

わかったわ、、、

でも絶対に持って行ったほうがいいものは?

f:id:Garnett:20170324110147j:plain

Enzo:

All you need are...

A world map and a tent!

やっぱワールドマップだな!

それとテント!

Garnett:

A tent?

I don't wanna sleep with a man...

テント?

わたし男性と一緒に寝るのは、、、ちょっと

Enzo:

Look, Garnett.

If we can't find a private room to stay while we travel, we have to sleep around there.

No worries. I'll save you all night.

ガーネット。

悪いけど、旅の最中はいつも個室の宿屋に泊まれるってわけじゃないんだ。

野宿だってしなきゃいけない。

だいじょーぶ!夜は俺が守ってやるからさ!

Garnett:

That is scary as it is.

それもそれで怖いわ、、、

f:id:Garnett:20170324110914j:plain

Enzo:

Agh...Give me a little credit.

はあ〜俺信用されてないのね、、、💧


**********************************

ちょっと画像のシチュエーションを作るのに時間がかかってしまって、更新空きすぎですが、、、( ̄▽ ̄;)

今回は、ガーネットが旅に必要なものを買いに来ている、、、というシーンでした。


もうみなさんどんな話だったか忘れちゃいましたよね笑

わたしも忘れました(⌒-⌒; )笑


さてさて、次回は新しい街に到着です!

Stay tuned!!!😜