えいご×シルバニア

Hi there! 大好きなシルバニアと勉強中の英語をかけ合わせちゃえ!というブログです♥

After school 放課後の会話

その日の放課後、、、

***********************************

Girls(わたうさ&カンガルー):

The new girl is so beautiful, isn't it?

Yeah, but I was way out of their leagues in our school.

転校生、かわいかったよねー♡

たしかに。でもわたし、この学園のアイドルだったのにー!

Zell:

I'll wait you until you finish it.

お前の掃除終わるまで待ってるわ!

Enzo:

Just my luck! I don't wanna do that.

ついてないな!掃除とか(ーー;)

f:id:Garnett:20161216173024j:plain

f:id:Garnett:20161216180532j:plain

Zell:

Hey Enzo. You like her?

なあエンゾ。あの子、狙ってんの?

Enzo:

Beats me.

さあね。

Zell:

Hey hey hey, why are you being so secretive, and keeping things from me?

You're a chick magnet literally, though. You pick up some girls often. That's typical.

水臭いな、隠すなよ。

確かにお前はモテるけどさぁ。まあお前が女の子引っ掛けるのは今に始まったことじゃないか。

Enzo:

Haha...I pick up some girls often? That's inexcusable. 

I'm not trying to pick her up anyway.

はは、女を引っ掛ける?聞き捨てならねーな。

つーか狙ってないって😅

Zell:

Okay okay. It doesn't matter, though. I'm wondering if I go out with Viola.

She's a good and brilliant girl.

そうかいそうかい。まあ何でもいいけどさ。

俺は無難に迎えのカンガルーちゃん(Viora)にしとこっと〜♪真面目で秀才のカンガルーちゃん♪

f:id:Garnett:20161216181854j:plain

Zell:

Hey Enzo. You have your guitar today. I wanna watch you playing the guitar.

なあエンゾ。今日せっかく持ってきてるんだし、聞かせてくれよ!ギター!

Enzo:

No way. What a pain.

やだよ!面倒くせー!

Zell:

Come on, please! I admire your playing skills.

お願いだってば〜!尊敬してるんだよ、お前のスキル!

Enzo:

You're so annoying! Yeah yeah, I'll play.

Ok then, I'll play a new song. When I release it, you should get my CD.

しつけぇー!笑 ハイハイ、わかったよ。

じゃあ新曲ね。リリースしたらお前CD買えよ?笑

f:id:Garnett:20161216182313j:plain

~♪


Zell:

I really like what you've done with your song! You're really talented!

めっちゃいい曲!ほんと才能の塊だな、お前!

Enzo:

Thanks. Let's go home.

ありがと。

いい加減もう帰ろーぜ。


********************************

エンゾに付きまとう弟的存在のゼル笑

そしてなんだかんだノリノリなエンゾ。


冒頭の女子たちの会話、

学園のアイドルはわたうさぎの女の子(Jenny)です😘


彼女はいつもピンクを身につけていて、常に女子力全開です!!笑 


学園ものはやっぱり楽しいな〜♪笑

頑張って制服揃えた甲斐がある、、、😭笑


それでは!

Stay tuned!!!😜